2017 sügisseminar

Vilsandi rahvuspargi noore looduskaitsja sügisseminar toimus 16.-17. septembril 2017, kus osales 18 noort looduskaitsjat. Kõik noored on varasemalt osalenud seminaridel või kursustel.

16.september 2017

Esimesel seminaripäeva alustasime Saaremaa Muuseumist, kus aitasime seenenäituse tarbeks näitust uute seentega värskendada ning saime ka uusi teadmisi Sirje Azarovi juhendamisel. Pärast seda sõitsime Kiirassaare sadamasse, kus ootas meid Simmo Kikkas, kes tegi meile põhjaliku koolituse süstaretke planeerimisest ning selle varustusest. Koos ühiselt pandid süstad retkeks valmis. Retk toimus tugeva tuule tõttu Kiirassaare lahes, kuigi algselt oli plaan sõita Loonalaiule. Sõitsime lahel ümber Sitik- ning Antsulaidude ja külastasime ka ühte neist (Püsku-Sitik), kus pidasime ka mõnusa lõunasöögi. Õhtuks maabusime Viidumäe looduskeskusesse, kus Karoline jutustas ja näidas pilte Gruusia reisist ning Brita ja Emilia andsid põhjaliku ülevaate ning jagasid oma kogemusi RMK matkateel matkamisest.

Sügisseminaril osalejad Ohessaare pangal. Foto: Maris Sepp

17.september 2017

Teise päeva hommikul suundusime koos Sirje Azaroviga Tagamõisa poolsaarele, kus tutvusime Kuriku ning Suuriku pankade ja sealsete kivististega ning õppisime neid määrama. Edasi viis meid sõit Kaugatoma ning seejärel Ohessaarele pangale. Sirje juhendamisel võttis ka üks noor looduskaitsja (Kennet) plaani kirjutada kivististe teemal uurimistöö. Töö sai ka valmis ning vabariiklikel konkurssidel sel kevadel mitmeid tunnustusi.

Rohkem fotosid saab vaadata SIIT.